Okładka 102 odcinka podcastu.

102: Ile warto zapłacić za strategię rozwoju organizacji?

Okładka podcastu NGO Stacja
NGO Stacja
102: Ile warto zapłacić za strategię rozwoju organizacji?
Loading
/

Zastanawiasz się ile i jak zapłacić za strategię rozwoju organizacji? Odpowiedz jest jedyna i słuszna: „to zależy”. A to, „od czego zależy” omawiam w tym odcinku podcastu.

Samemu czy z osobą z zewnątrz?

Pierwszą decyzją, przed którą staniesz, gdy myślisz o sporządzeniu strategii, to to, czy dasz radę sam. A może nie chcesz? Może lepiej zapłacić za napisanie strategii i przenieść na kogo innego ciężar podejmowania decyzji? Może nie lubisz i nie chcesz facylitować takiego procesu? A może chcesz, ale nie masz czasu?

Ta decyzja ma znaczący wpływ na koszt powstania strategii.

Jeżeli chcesz sam posłuchaj 31 odcinka podcastu, tego o samodzielnym tworzeniu strategii oraz:

Zachęcam Cie jednak do pracy z osobą z zewnątrz. Obiektywne spojrzenie z zewnątrz jest bezcenne, nawet jeśli masz osoby w zespole, które potrafią takie rzeczy robić. Pomaga to w dużych organizacjach, gdzie występują sprzeczne interesy, i może wytrącić argumenty typu „robisz zawsze po swojemu”.

Dlaczego tak dużo trzeba zapłacić za strategię?

Do kolejnych czynników wpływających na cenę opracowania dokumentu należą:

  • liczba osób zaangażowanych w proces,
  • metoda pracy,
  • konflikt w zespole lub inny paraliż decyzyjny,
  • czas na stworzenie dokumentu,
  • przeznaczenie dokumentu i jego forma,
  • wielkość, liczba interesariuszy i budżet organizacji,
  • historia działalności organizacji,
  • czas przeznaczony na szkolenia wdrożeniowe.

Chcesz wiedzieć ile kosztuje strategia? Posłuchaj odcinka, w nim zdradzę Ci tę tajemnicę.

Pomogliśmy? Wesprzyj nas darowizną

Bank BGŻ BNP Paribas S.A. 

Numer konta: 21 1600 1462 1856 7645 2000 0001

lub: 

kup mi kawę w serwisie buycoffee.to

W podcaście wykorzystano muzykę Purple Planet Music.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przejdź do treści